

Je to již dlouhých deset let, co Jakub Pilař v rámci svého studia Zoemi Games připrávuje adventuru s názvem Subsequence. Bude se jednat o příběhovou lineární single-player oldschool adventuru, která je zaměřená na průzkum prostředí, hledání a používání předmětů, rozhovory s postavami a řešení logických hádanek. Sám autor ji popisuje jako kombinaci Syberie a Half-Lifu.
Společně s hlavní hrdinkou Vicky se vydáme do tajného podzemního výzkumného zařízení, ve kterých shodou nešťastných náhod uvízne. V podzemní laboratoři se totiž stal incident, jenž byl spojený s tajným výzkumem vašeho bratra Vincenta. Věci se ale ošklivě semelou a Vicky zároveň s pátráním začne bojovat o holý život – všude samá zkáza, hoří šachty výtahu, zásobovací tunel je zatopen.
Na cestě za přežitím tak budeme překonávat environmentální překážky, řešit zábavné nenáročné hádanky s sbírat užitečné předměty roztroušené po celém výzkumném středisku. Hra jako taková se nebere příliš vážně, nemá žádné náročné hardcore puzzly. Hlavní cíl je užít si hraní, prostě a jednoduše se bavit.
Zdá se, že se vývoj konečně blíží ke zdárnému konci a Subsequence by mohla vyjít v březnu roku 2026. Bude se jednat o jednohubku na jeden večer s očekávaným gameplayem kolem dvou-tří hodin. A bude kompletně v češtině včetně dabingu, jehož ukázku si můžete níže poslechnout.
Pokud máte zájem, můžete si hru přidat do svého wishlistu na Steamu ZDE. K dispozici je také oficiální stránka hry.



